Тия неща ги правех навремето, когато виждах и когато имаше "пазар". По магазините все още стоката беше кът и купувах моторчета, каквито има. Посоката се обръщаше, ако се налага. Никой не ми е предявявал претенции. Правил съм го и по двата описани начина, не си спомням точно защо понякога съм завъртал платката с регулатора на обороти вместо да прекъсна пистите и ги кръстосам с проводници. Моторчета и аз вероятно имам някъде из архивите останали, както имам доста крайни стъпала, 1-2 механики- чисто нови, ремъци и кой знае още какво- дето съм се запасявал, защото стоката пазарях от Варна. Дори по едно време бях купил от Млад Техник едни стъпкови моторчета заедно с контролерите, които по габарити се вместваха на мястото на старите. Понеже тия моторчета имаха вграден тахогенератор ,който се ползваше като датчик за оборотите, регулирането им беше изключително стабилно. Такива моторчета по спомени вложих в няколко дека, пазех ги именно за такава сериозна работа. Не си струваше да се хабят за евтинии. Доколкото знам, поне единият от дековете си работи все още безпроблемно. Доколкото помня единственият проблем беше различният диаметър на валчето, заради което ремъчните шайби минаваха през мой приятел за леко разширяване на отвора. Неволята на какво ли не ни учи.....