WD40 или спринцовка нафта на втулките- горе и долу, сваляш ремъка , леко дърпаш и натискаш ремъчната шайба, включваш примерно на възпроизвеждане ,завърташ с ръка ако не тръгне сам . Ако колекторът и четките не са напълно капут. тръгва. Всички мотори от този тип, независимо от захранващото напрежение имат приблизително еднакви обороти , но са леви и десни.Износеният колектор и четки водят до нестабилно контактуване и колебания в скоростта на въртене, което най-често налага смяна на мотора. Намирането му не е проблем-и нов и втора употреба.Ремъчната шайба трябва да остане същата, особено когато ремъка е плосък. Свалянето и става като се нагрее отгоре с поялник и се избута с някакъв инструмент ,отвертка или пинсета. Осите на моторите също са стандартни. т.е. с еднакъв диаметър -капстаните са с по-дебела ос. Този мотор не е с центробежен а с електронен регулатор.