Дака, за да я настоиш схемата, тример кондензаторите са задължителни. Бобините не си ги направил както трябва. Бобините имат стъпка на навиване, какво ще рече стъпка. Това е разстоянието от навивка до навивка. За L1 стъпката е 2мм. L2 се прави по следния начин. На изолиращо тяло се навива бобината, като стъпката е 0.5 мм. Тялото, или пластмасовата втулка се залепя за стъклотекстолита вертикално. С пръсти се хваща бобината и се опъва и се свива, да се плъзга по тялото. Само тя се настройва. Да не са провиснали, както са сега твоите.
Митко, ако ще правиш схемата направи този подобрения вариант. Диода трябва да е същия, важен е вътрешния му преход. Може да се замени с КД522. Като цяло схемите от този тип имат недостатък в смесването на станциите, получава се и "свистене". За да се избегне това се поставя варикапно управление. Ето и схемата на варикапното, кондензатора се свързва към колектора на транзистора. Варикапното е подобрение, вместо резистора R5 от тази схема. Правил съм монтаж както е на първата снимка. От стъклотекстолит с замба 6-7мм изрязвам кръгли "парички". Там където трябва да се съединят елементите се използват тези парички за връзка. Всичко е на една равнина. Като тръгне окончателно дадената схема, с настройки и да няма проблеми. надигам съвсем леко паричките и ги залепям с червения термо устойчив силикон, който се използва за двигателите. Всичко е подредено, а не краката на елементите да хвърчат из въздуха.