Хора, сега се прибирам от път, и виждам че бая е писано в темата. Та да отговоря .
По ред на операциите , които съм правил.
1 - кабелите за отоплението на предусилвателите ги откачах и пусках нови усукани двойки. НЯМА ефект. Затова си оставих старите. И няма как да има, след като брума НЕ се повлияваше от самото откачане на отоплението.
2 - Откачах и отоплението на кенотрона. Без ефект също.
3 - Пуснах скопа, гледам захранването , големи пулсации.
4 - Проверка на променливите напрежения от трафа до кенотрона. Едното рамо на анодната намотка го няма.
5 - Оправям го. Ампа утихна.
6 - За всеки случай пуснах отделна маса за потенциометъра и за входните чинчове.
7 - Чува се едно мнооооого слабо като жужене, НЕ Е БРУМ. Просто като на включен усилвател. И се чува чак като си завря ухото в тонколоната.
Това е.
Не знам сега Емо какво чува. Според него е както преди, но аз не мога да се съглася с това. Преди интервенциите имаше и трептене на мембраната на говорителя. Сега го няма, или поне при мен го няма. Емо да каже дали сега го има при него.
Докато пътувах си мислех какво ли не. Не знам дали е възможно, но ... кенотрона е точно пред захранващия траф. Може ли трафа да му влияе индуктивно
Пробата с диодите не съм я правил, трябва да се направи вече при тая ситуация.
За сега не се сещам друго.
ПП: Не ме е разкарвал до София, аз пътувам до там по работа.