Схема трябва да търсиш при човек, който е наследил имуществото на "Канцеларски машини" и не я е предал за вторични. Знам кой е за Враца, но познвайки човека, едва ли да я пази. Това бяха едни хелиографски жълтеникави огроми хартии, на които връзките се проследяваха с линия. Всъщност, обективно схема не ти е нужна, защото цялата ЕЛКА е изградена на германиеви транзистори, които са обединени в регистрови модули. С други думи, многократно поавтарящи се блокове. По спомени, бил съм десетгодишен, когато съм зяпал как се ремонтират, даваха фира един или няколко транзистора. От един изгорял транзистор машината не спира, но прави глупости. Което си беше проблем, защото трябваше да я следиш какво смята.
Безумие на социализЪма, ако ме питат, но такива бяха времената.
П.П. ЛамБите й светят готино....