Осцилоскопа не винаги е полезен в тия случаи, в къщи още докато тествах устройството на товар една бобина от Вартбург и исках да прегледам какво се случва с осцилоскопа от към първично напрежение и вторичен ток, осцилоскопа ми C1-117 ми показа международния знак за отрицание, щом пусна да работи устройството и да произвежда искри осцилоскопа, независимо дали свързан или не към веригата по някакъв начин се побъркваше, развивката се свиваше до средата на екрана и преставаше да отговаря коректно на превключвателя за време на деление, такова нещо не бях виждал, те и цифровите мултимери трудно работят около бобината а на аналоговия ми със светодиод който премигва да означи че е включен - светодиода се пошашави и взе да пресветва както му дойде. Абе почти като повсеместен смутител, нищо почти не работеше коректно в периметър от 1 метър от въпросната бобина. Та и да имаше осцилоскоп - много вероятно е да не беше успял да видиш какво се случва. Принципно при автодиагностика ще видя вече какво се случва във вторичната страна, той си има стенд с осцилоскоп специализиран за запалителна система, ще измерим и съдържанието на въглероден оксид в изгорелите газове с електронно и контактно запалване, това ще даде допълнителна информация за това как и дали се отразява транзисторното запалване на горенето в цилиндрите. Като цяло не очаквам някакви проблеми разбира се, но като свърша тая работа (сед като натрупам 100тина километра) ще постна тук резултатите.