Приемам критиките и отговарям.
Дупките са на долния капак, а платката е от страната на радиатора (горната страна) практически вода идваща от небето няма как да се окаже върху платката. Освен това на това място вода няма как да влезе освен ако в дъжд не си вдигнал предния капак.
Дупките не са необходими за тая разработка, те бяха от предишен проект помещавал се в тая кутия.
Преди години беше монтирана по-примитивна версия на електронното запалване в купето, и идеята не е добра, много дълги разхождащи се кабели с ампери ток - големи падове на напрежение (то колко са 14 волта че да пусна половин волт в кабелите) и радиосмущения в купето.
Разхлабването на винтовете го подозирам, беше се случило на старото запалване, на един от 6 винта, но там бях затегнал калайдисан проводник под винта, тук е с кабелна обувка и доста стегнато, ама времето ще покаше, при проблем лесно ще се намери решение. То не по-малък проблем е това че ключа ще се окисли и ще вземе да прави лош контакт, така че в един момент може и да мина изцяло на електронно запалване без ключа въобще.
Скоп на кабелите на свещите с 15 киловолта и бързо развиващи се процеси е доста мъчна задача, принципно ходя при един автодиагностик, където има стенд с осцилоскоп, така че като мина 100 тина километра да се напаснат чукчето и наковалнята ще ида за центровка и ще видим разликата между електронно и контактно на осцилограмата.
Безконтактното запалване с датчик на хол и карбуратора попринцип нямат нищо общо. Делко с датчик на хол и комутатор има за тоя двигател и пасва директно без никакви модификации:
http://www.ladaclub-bg.com/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5/Просто все още НЕ ИСКАМ да се прощавам с контактната запалителна система. Все пак за мен старата електроника и техника е религия. Не е зле мисълта че след електромагнитен импулс аз ще продължавам да мачкам, а западнярските бракми ще са красиви, някои от тях по-прогнили други по-малко купчини ламарина. Колко предимства са й останали на тая кола извън елементарната конструкция без електроника в нея? Но все още наистина обмисям евентуално поставяне на безконтактно запалване. То аз и моно инжекцион мога да й монтирам „за да я вкарам в 90те години на миналия век“ макар че тя си е от 93та така или иначе та няма какво да я вкарвам тя си е там, но е безсмислено просто, нищо друго няма да стане освен да се приближи до тия западни кочини.
Газ нямам и никога не бих сложил, едно че е опасно и особено силно скапва вървежа на карбураторните двигатели, освен това е по-зле за двигателя, като цяло не мисля че има смисъл като карам обикновено между 1000 и 2000 километра на година.