pansim, няма значение коя серия е, като са го му щамповали 100 градуса устойчивост, а не може да я предложи.
Това, което съм разбрал от опит е че , 85 градусовите са нещо като 2-ро качество, няма значение на каква температура работят- издържат доста по малко. И просто не ги употребявам- няма смисъл да купувам брак-а на някоя фирма.
100 градусовите са по-читави карат забележително по-дълго време, ако са оригинал, но в никакъв случай не държат на постоянна работа при въпросната обявена температура, 10 000, часа, 5000 часа, Смешки са това- като го напечеш повече от 24 часа на 100 градуса няма да изкара, ако ще да е запасен по обем 10 пъти- съхнат като сливи.
Относно Нихикона, говоря за оригинални ползвани от реномирани производители във скъпи устройства- винаги са ме разочаровали. Покрай тях разни други НЕ аудиофилски марки се държат доста по добре в същата апаратура.
Нихикона за мен си е само един кух бранд, с изключително ниско качество, разчитащ само на маркетинг, за да съществува изобщо, бих предпочел даже най смотания филипсов електролит пред нихикона, няма значение в колко шарено фолио са го мушнали, и колко народ се реди да го хвали .
Нищо качествено не съм видял от тая марка и не я употребявам, което препоръчвам и на всички останали, НЕ се лъжете по разните аудиофилски глупости- Нихикона е пародия на кондензатор, качествен колкото най-евтините ментаци.
А пък това, че винаги се измерват преди да се подменят си е чиста загуба на време
, ако имаш 5-6 поредни бройки в един блок дефектирали, изобщо няма какво да си губиш времето да мериш и останалите. И да -губене на време е ако техниката има навъртяни 20-тина годинки и вътре имаш към 80-100 броя електролити.
Но предлагам да прекратим, понеже темата не е за електролитни кондензатори. И по леко с ликовете към TME.