Не Мите бъркаш това си е чиста спирачка ,магнета е 3 моторен и има само тази спирачка опъна се постига с лек ток с обратна посока. А за датчици няма никакви нито за опън нито нищо моторите са с тахо генератор и само толкова .Проблем 1 тонролка , проблем 2 задният мотор ..... повтарям се
![writer :writer:](https://www.sandacite.com/forum/Smileys/default/mail1.gif)
Според мен Грую е прав, спирачката в ляво в работно положение е напълно свободна , левия мотор леко опъва в обратна посока , но според мен щом като работи магнета в нормален режим след пуска тока му е в норма , проблема започва като поработи 5-10 мин,всъщност ако знам откъде се намаля обратния ток , вероятно тример в схемата бих го намалил, но според мен иска усилване притискането на тонролката , на снимката по долу позиция 1 в жълто е пружината регулираща натиска, позиция 2 е оста на тонролката , някъде в тази зона трябва да има регулиращи винтчета, четох в други упътвания за употреба на ролкови Акай че има такива , не смея да почна да развивам наред болтчета и да разглобявам механика щото имам горчив опит от една унитра - не можаш да я сглобя после , тонролката е някаква особена , с лагер, ни в ебей ни в БГ намерих такава , обикновено продават тонролки без лагер, та така ... мога да направя детайлни снимки на зоната около тонролката , ако някой е имал подобен проблем може да подскаже де са настройващите винтчета или там каквото има