Идеята беше да се свърже към усилвател в случея Респром автокасетофон. Предимства:
- преди всичко заради USM порта за слушане на музика от флашка
- цифров тунер с RDS система , която изписва станциите на екрана.
Мое дело е изправителя , съдържащ грец и прост елементарен стабилизатор с 7812, по поръчка на мой приятел. Направих му го , остана той да си търси подходящ трансформатор за захранване и да си прави кутия. И човека решил всичкото да го натика в усилватела и да ползва готовия траф там. Е успял и всичко щеше да е супер , ако не беше този меко казано брум
Обвени ме мен , че нещо не съм направил изправителя със стабилизатора както трябва.
Аз отидох и му казах , че не става така , турихме му отделен траф и всичко е ок, свири си перфектно само от този втори траф не може да се затвори горния капак . И тука като почнахте тука в таз тема да го зарибявате , че може и така 3 пъти вече ходих у тях да правим разни експерименти - 2 пъти се занимавах със масите , първо проводник с отделно сечение до средната точка на трафа - имаше ефект на 50% , после следващия път всичко направихме с допълнително замасявате с един куп кабели , но при усилване до дупка съвсем ясно се чува бученето.
Смело мога да твърдя , че брумма , по-скоро бученето не се дължи определено от лошо замасяване или екраниране , ами 2 греца към една намотка винаги втория вкарва смущения . Което не може да се оправи със замасяване по никакъв начин , по скоро според мен с филтри.
Най накрая днес и двете устройства са захранени с един грец, смених го с по-мощен , защото оригиналния много се нагрява. Остава така окончателно.
Любопитно ми е обаче , защо отново смятате , че може да се вържат 2 греца към една намотка без да създават по-между си никакви смущения?
някой от Вас правил ли е такъв експеримент , преди да пише? То ако беше така , нямаше да имат толкова изводи на вторичните намотки на трансформаторите и отделни изправителни блокове в битовата техника - щяха да отпаднат много блокове и щеше да се пести много.