Поздравления за напредъка, изглежда добре!
Това си е същата схема само че на един триод.Правих някой експерименти с 6Н8С и 6Н9С.6Н9С с вързани в паралел две триодни системи е същото като с една триодна система на 6Н8С.Работата е там че 6Н9С има по малък аноден ток и почти на половина стръмност.От друга страна е малко по шумяща.Шума и на двете обаче е мизерен,вижда се с осцилоскопа обаче толкова ниско ниво че и да го коментираме няма смисъл.Триодното включване не го долюбвам за крайната лампа въпреки че е за препоръчване За сега продължавам с тенекеджийските работи,утре смятам да приключа с тях.После ще правя кутийте за трансформаторите.Мисля да направя една обща за трите с преграда между трите.Днес успях да ги подредя на шасито така че да няма магнитни наводки от мрежовия към изходните.6П3С работят добре със 220 ома в катода.Поиграх си със сигналгенератора на входа и под активен товар 4 ома подбрах два ТВЗ 1-9 еднакви,оказа се че за честоти под 200 херца различните екземпляри се държат различно.Нагоре до около 16-18 кхц биват,даже се учудих Явно произведените в различни години имат някаква разлика.Утре ще ги мисля.
6Н9С според мен не е от най-добрите за аудио лампи. Правил съм доста усилватели и експерименти и според мен има малко "телефонно" звучене, тоест изкуствено повдига средните честоти, както и много други лампи, но специално 6Н9С ги прави да звучат като през мегафон. 6Н8С е съвсем друга работа, там звученето е линейно, кристално, според някои хора звучала хладно, но според мен по-скоро точно, неукрасено. Тези разлики обаче могат да се чуят само на добри говорители и озвучителни тела. Като по-евтин вариант препоръчвам елипсите с изместен магнит като средночестотни говорители, а защо не и като високочестотни, така може да се направи двулентово тяло само като се подпре елипсата с един басов говорител. Пробвал съм го много пъти, става екстра. Само че трябва да отрежеш ниските честоти на елипсата с един кондензатор (филтър първи ред) на около 200-250Hz и да сложиш бобина на нискочестотния, за да свири само ниските честоти. Но да се върна на 6Н8С, тя няма достатъчно усилване за да "разклати" 6П3С, но анодният ток й е достатъчен, дори да използваш само половинката, 6Н9С пък няма достатъчно тяга (аноден ток) за 6П3С, затова в тази схема са запаралелили двете половинки, за да го докарат на ток. Според мен по-добрият усилвател ще бъде с едната половинка на 6Н8С и с 6П6С (или по-добре 6Ф6С, ако я имаш) за крайна. Но пробвай и сам ще се убедиш. Има една лампа, която ми е любимка в предусилвателните стъпала и тя е 6Г7С, същата като 6Г7, но в стъклен балон. Въпреки че има доста противоречиви параметри, си заслужава опита с нея. Свири много интересно, кристално, прозрачно, но същевременно плътно и сякаш те пренася в 50-те години. В металния балон звучи малко по-тъмно и мудно.
Малко се отклоних и забравих най-важното - ТВЗ трафчетата ще се наситят при 6П3С, гарантирам. Освен ако не намалиш анодния ток драстично или не увеличиш немагнитния зазор, от което ще пострадат ниските честоти. Изобщо тези трафчета са си предназначени за 6П14П, 6Ф5П, 6П6С и други от този калибър. 6П3С е сравнително мощна лампа и си иска едни 10-тина кв.см. сечение на магнитопровода