И ние имахме москвич 2 броя. Първия го помня от 11 годишен беше 2138, купе 12так двигател на 8мак. Проблем правеха накрайниците,спирачките постоянно.На двигателя сме сменяли гарнитура,карбуратор,свещи палци, капачки делко. За 6 години долу горе това е правено по него накрая изгни.
Имам хубави спомени от него на него се учех да карам.
Следващия беше 21412. Е голямо недоразумение е това. Там предно окачване редовно разбито(накрая остъргах втулки от полиуретан и се приключи),основен ремонт 1 път след него имаше почти 180000км не е правил ядове мотора от към бутала, валове, лагери(буталата,ризите бяха разградски) клапани 2 пъти.. Гарнитури редовно в последно време. Съединителя 3 пъти. Скороатната кутия се сцепи по път сменях таблото с такова от опел, оригиналното е като дайре
оригиналните странични огледала бяха мъка..
Всичко което съм доработил или сменил от друга кола е карало без ядове.
Иначе доста път е видял. Признал съм го за зимна кола с нови гуми. Останаха само спомените от тях.
Имал съм и ауди 80 б4 голямо главоболие беше и то.
Като цяло е на късмет..
Иначе бих си взел един осмак с 4 те фара или 407 на нормална цена за занимание и възтановяване....