Горната променена от Валери схема не я прилагай !!!
Ако изместиш анодното на крайната лампа зад резистора ще вкараш още повече брум. + Резистора е само 2 вата, не може да уддържи мощността дърпана от крайната лмпа и ще го запалиш. Резистора е с цел да се премаханат брум смущения, микрофоненне и какво ли не, които се създават от 2 те стъпала а балгодарение на него, 2 те стъпала се филтрират отделно. Тук оригиналната схема е ок. Не я променяй в тази част.
Само кажи какви филтрови кондензатори си сложил
Ако имаш 400-500 микро @400волта Електролити преди и след резистора 1к Аноден брум няма да чуеш!!! Гарантирано
---------Съвети срещу брумене.---------
-Брума се слуша без включен източник и БЕЗ КАБЕЛИ !!!!
-Всички кабели от източника до потенциометъра са потенциални антени (генератори на брум)!!!( ползвай само къси и скъпи кабели- с оплетка , за пренасяне на аналогови сигнали от чинч до лампов амп, НЕ повече от 50см до метър макс. Аз ползвам микрофонен кабел и хубави конектори от по 5лв бройката)
Потенциометър. Брум се слуша БЕЗ монтиран потенциометър. Ако се появи след монтажа, тогава потенциометъра е виновен!!!
-сигнала от чинча да се подава на единя краен крак на потенциометъра,
-на другия краен крак на потенциометъра да се върже масата на чинча и оплетката маса на екранирания кабел за сигнал.
-На средния Крак на потенциометъра за сила на звука да се върже сигнала към 1 ва решетка на 6н2п. МНОГО ВАЖНО:
Повечето стари суски, чешки и какви ли не потенциометри на години ГЕНЕРИРАТ брум. Повечето НОви Китайски потенциометри ОСОБЕННО тия от Елимекс Генерират СТРАШЕН брум!!! Ползвай за Случая 10к Чисто нов потенциометър от КОМЕТ, аз само от тях нямам оплаквания!!!
След като си изчистил горенаписаното има още една задължителна мярка срещу брум
В общатат точка на всички маси( там където са събрани филтровите елктролити 470+470микро-на "-" им)!!! трябва да забодеш 2 резистора по 150 ома и да вържеш единия към единя кабел на отоплението а другия към другия кабелна отоплението на лампите..
ПРоблеми с анодното.!!!!
Анодното на крайната лампа не се обира с АНоден резистор, понеже резистора няма да може да възпроизвежда звук.... МАХАШ резистора от там и я оставаш на 280в. Тия руски лампи държат до 300 БЕЗ проблем във фабрични схеми на апарати!!!
Анодното на 6н2п ТИ Е НИСКО , Коригирай го с намаляване на анодния резистор до 250-280к. Докато постигнеш Анодно напреженоие 50в. Това ти е най ниската точка когато е в режим. После ще му мериме и тока. Но първо докарай тия 50в.