0 Потреб. и 4 Гости преглежда(т) тази тема.
Ако превозното средство минава технически преглед, някой може да се заяде, ако резервоарът е рязан или пробиван.Работил съм във фирма, която се занимаваше с телеметрично проследяване на превозни средства и знам, че не са разрешени промени по горивната система, които нарушават целостта и...
Трудността е в датчика, който е за бензин. Той измерва налягането на бензина. Колкото е по пълен резервоара, налягането върху датчика е по голямо, и обратното.
И аз съм против рязането и пробиването на резервоара. Ще има и да стърчи букса, кабели. Но правилния начин е този, като от снимката. Така го правят и фирми с тунинг. Трудността е в датчика, който е за бензин. Той измерва налягането на бензина. Колкото е по пълен резервоара, налягането върху датчика е по голямо, и обратното. Датчика, получава се на изхода му напрежение, което се ползва за отчитането от схемата с индикацията. Това напрежение, се променя спрямо налягането. Но датчика е скъп.
Не знам какъв е датчика,ама очевидно трябва да има връзка и съответна корекция на налягането на въздуха. Иначе ще показва всичко друго но не и нивото на горивото
Работихме по такъв проект, но го изоставихме точно заради дупченето на резервоарите. Наистина трябва да се следи и налягането на въздуха. Имаше подходящи диференциални датчици. По този начин получаваме по-скоро масата отколкото обема. Трябва и измерване на температурата и корекция спрямо нея.
ПОЛЕЗНИ ВРЪЗКИ
Партньори: | Форум за конспирации, уфология и мистика | Кактус БГ |