От второто реле ( без корпус ) излизат двата сиви кабела, ако виждам правилно. Мисля, че се свързваха към клаксона на колата, според това как се управлява с + или - 12V,единият кабел се свързва с + или -, а другият към клаксона или към релето за клаксона. Другите два кабела син и кафяв, ако се не лъжа, се свързват към бутоните на вратите за осветление на купето. Но не помня, единият е във вариант + на шаси, другият е - на шаси, както са 99% от колите тук.
След като знаеш + и -, можеш да си направиш една опитна постановка и ще разбереш кой кабел какъв е - трябва ти една лампа 12V/5W захранена от същият източник с който захранваш алармата и лампата да има прекъсвач откъм минуса. При прекъснато захранване на лампата, свързваш единия от двата кабела към прекъсвача - страна лампа, подаваш и захранване за малко, след което прекъсваш захранването на лампата. Чакаш 3-4 минути и повтаряш операцията - след 30 секунди алармата трябва да се задейстава и двете релета да цъкат с около 1Hz. Лошото е, че ако не улучиш има шанс да изгориш някой транзистор. Малко сложно стана, но от тези аларми със сигурност преди 30 години съм монтирал няколко. Ще потърся някаква схема, но не съм сигурен че ги пазя, все пак ще проверя.