Ами точно де
Цели се механика с максимална безопастност - минимален или най добре нулев начин за засичане . Затова още първоначално опитах със соленоид , който да е във включено положение само , когато се включва функцията . За да може при евентуален лош контакт , при прекъсване ... При пад на напрежение , при изгаряне на намотката ... Най лошото нещо , което може да се случи , е да се изключи системата
Карах нова кола с темпомат , и се анулираше както от газта , така и от спирачката . Анулирането е лесна работа , ако трябва ще се сложи още едно бутонче ... Друг е въпроса . Как да се извърши самото ,, свързване ,, със механиката на клапите .
Поразгледах се как са го правили Американците преди ... Ами тя системата е почти изцяло вакуумна . Има електрически компоненти , ама те са клапани . Представете си следното нещо - механизъм с мембрани , свързан към вакуума на колектора . Към съединението - сложен един клапан който да спира или да пуска вакуума . Това е
Реално е почти идентично с моите схеми , налучкал съм
Просто вместо соленоид , който извършва работата - се използва мембрана , която е издърпана от вакуума ... Вакуумно буталце айде . То избутва механизма който зацепва в системата .
Вече за регулацията ... За свръзка към чукчето . И на мен ми дойде тази идея . Да се вържа към сигнала на оборотометъра ... Той пак там се свръзва , към делкото ...Това е второстепенно , нека първо направя основното . Хареса ми и идеята за механизма за фаровете , въобще не се бях сетил .
Аз така го вижмам - колкото по проста е системата , толкова по малко неща могат да се объркат
И същевременно е по лесна за поддръжка .