0 Потреб. и 3 Гости преглежда(т) тази тема.
Проблемът е в това, че волтметъра може да измерва постоянно, а не импулсно напрежение, каквото излиза от димера. Ако измериш това напрежение с true RMS волтметър, ще се убедиш, че то няма и 4V ефективна стойност. Колегите правилно са те насочили че използваш димер, а не регулатор на напрежение. Опитай към изхода на димера да включиш електролитен кондензатор с капацитет поне 500uF, но не съм сигурен как ще реагира димера - може за му гръмне ключовият елемент. По-правилно е към изхода да се включи обратно свързан диод, в плюса последователно дросел и тогава кондензатор. Само че оразмеряването на такава верига зависи от честотата на димиране. В димерите, които са ми попадали, тази честота е от порядъка на 1500Hz, което ще поиска огромна индуктивност и тогава цялата конструкция си загубва смисъл.
Има доста различни видове. Най-добре е да дадеш линк, за да се види точно за какъв става дума. Някои мерят тока със шунт, други са на принципа на DC ампер-клещите. Аз например съм сложил такъв на алтернатора да ми показва тока и напрежението и да го гледам на мултимедията в колата през USB камера в моторния отсек:
Мисля да не го развалям, ще го сменя, даже вече си поръчах по едно от тези.https://www.aliexpress.com/item/1005001681860736.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.47406afeM3b6e0https://www.aliexpress.com/item/4001098902118.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.47406afeM3b6e0
ПОЛЕЗНИ ВРЪЗКИ
Партньори: | Форум за конспирации, уфология и мистика | Кактус БГ |