0 Потреб. и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Няма никакъв проблем с това което правиш, даже и е по-добре от гледна точка на безопасност.
От къде на къде пък ще прави повече лед ако изтича фреон?? Обикновено прави много лед когато има проблем с отвеждането на конденза или с уплътненията. Виж това: цък!
А фризера отделен ли е или всичко е заедно (една или две врати)?
При намаляне на фреона се променя и режима на студопроизводство. Температурата на изпарение се понижава и заради това се натрупва лед. В този режим на работа не достига и достатъчно фреон, който да се доизпари в компресора и съотвено да го охлади. Това води до съкращане на живота на мотора. С две думи си е на заминаване. В случай че дупката е в изпаритела или подохлаждането, което най вероятно е така щом майсторите не са забелязали някъде другаде, ако го държиш изключен дълго време в тази част на системата налягането ще е по-високо и съответно ще изпусне по-бързо.
ПОЛЕЗНИ ВРЪЗКИ
Партньори: | Форум за конспирации, уфология и мистика | Кактус БГ |