Изглежда си идеално, с този тип корекция няма как да стане по-добре.
Хоризонталния размер не е трябвало да регулираш със С514-15, защото от тях се задава S-корекцията. Размерът се регулира чрез захранващото напрежение и чрез промяна на стойността на резонансния кондензатор С511-12-13. Намаляването на стойността му води до повишаване на високото напрежение и оттам - до намаляване на размера, а чрез захранването се променят едновременно и двата основни фактора - отклонителният ток и високото напрежение. Идеята е при правилния размер да се получи и нормално високо напрежение... Но, доколкото виждам, нямаш лоша хоризонтална линейност - тоест няма видимо неправилна S-корекция.
Идеята за магнитите при цветни кинескопи е абсолютно неприложима, те влияят много силно на сходимостта. Ако прочетеш темета отначало, ще видиш, че колегата е опитал да нагласи сходимостта и не е успял. Това не е проста работа и се прави само по алгоритъм, не може да въртиш магнитите без да знаеш кой на кое трябва да повлияе и кой трябва да въртиш преди останалите и без да знаеш съответния ред и последователност на всички настройки. Алгоритъмът е сходен за всички инлайн-кинескопи и го има написан примерно в българските книги за ремонт на ВТ84 и Е380. Не му написах на колегата, защото ми се стори че е твърде зелен за тази работа... Та, за сега, пази далеч ръцете от магнитите по кинескопа и не приближавай такива до него - най-много да го намагнитиш, а при силно желание и силни магнити може да отлепиш маската - тогава вече няма оправяне.
Има един ефект при тези кинескопи, който вероятно не ти е известен. В най-горната част на екрана изображението е по-тясно. Източникът на високо напрежение има доста високо изходно съпротивление, с други думи - напрежението зависи силно от товара. Товар е катодният ток, той не е повече от милиампер, но зависи силно от яркостта. При голяма яркост токът нараства и съответно високото напрежение 'кляка', от което пък всички размери се увеличават. По време на обратния ход по кадри, лъчите се гасят, ток няма и високото напрежение успява да нарастне. В началото на кадъра, тоест - в горната част на растера, високото е по-високо, а надолу постепенно се стабилизира до малко по-ниска стойност и в резултат растерът се разширява, примерно като 'бутилка'. Ако яркостта е различна в различни зони по вертикала, при по-ярките зони размерът става по-голям... Този ефект при тази система е неизбежен, той винаги съществува и е силно зависим от яркостта.