Проблемът ти се явява във високоволтовата част. До колкото успях да видя с подробности, какво включва и как е реализирано делкото. Високоволтовото разпределение няма как да го избегнеш. Палеца се върти и разпределя на кой цилиндър да се подаде искра. Влагата е проблем точно в тази верига. Нисковолтовата част, управлението, датчик, комутатор, няма смисъл да го преправяш както е направено оригинално от немците. На другите модели, които не използват делко, на всяка свещ има блок бобина или на две свещи по една бобина. По сложно е с управлението, като има датчик за положението на коляновия вал. Когато вала се върти, датчикът произвежда импулсен сигнал. Компютърът на двигателя използва сигнала, получен от датчика на коляновия вал, за да определи точно в кой момент да произведе искрата и в кой цилиндър.