Честито колега! Това е голямо предизвикателство, но си заслужава. Ако ти трябва "сламка" може да погледнеш моята тема "Вече и механичен грамофон" от декември 2019 г. Там ще видиш, че моят и твоя са на почти еднаква стартова позиция. При мен само манивелата не съм пипал.
Но, относно съветите, бих казал да почнеш от механиката, по-точно "моторчето". Дано всички чаркове са налице и изправни. Пружината едва ли е скъсана по средата, най вероятно има проблем в единия край? Погледни в ютуб, там има доста клипове как се реставрират такива двигатели. Щото, ако не го пребориш, няма смисъл да действаш натам. Единствено ще наблегна да внимаваш с пружината, щото е много яка и коварна. Един приятел, като видя готов моя се примоли да подкарам и неговия, останал от баща му. И аз, дето бях минал по този път, уж много внимавах при вадене на пружината от барабана така изхвръкна, че само ми одра едната буза. Ами ако беше уцелила окото?...А и да не се окаже, че твоят е "двуцилиндров", т.е. с две пружини, че има и такива?
Другото конкретно дето споменаваш са ъгълчетата. Едва ли са ковани с нитове (пирони). И при мен ръждата така беше изяла главите на винтовете, че шлиците не се виждаха. Та се наложи буквално да ги изскубвам като пирони. Но ако не свалиш ъгълчетата няма как да направиш нова облицовка на сандъчето.
А бе, много неща мога да обясня, но трябва писане, пък нещо не ми спори? По ми е лесно да да ме набереш по телефона и да си побъбрим. Пък, ако на някой от колегите му е любопитно за какво точно, ще се прежалим и ще пишем