Никакво бракуване!
Такъв монтаж и компоненти (ако е необходимо) предразплагат да се изгради платката от "нула". Това му е хубавото в хобито, а е и предизвикателство предполагам.
Предлагам да си намериш тунер-модул от напр. автомобилно радио например (настр. с вариометър?, изход: 10,7 MHz). Да подстройваш с вход от антената по силна местна станция, блок по блок. Тунерчето -> през трикрако ПКФ-10,7 MHz -> вход в последното стъпало усилвател-ограничител-ЧД. Вадиш звук, настройваш кръгове-режими-транзистори на максимално показание (и кчествен звук) по стрелката сигнал-метър. Местиш се на предното стъпало, намаяваш връзката от тунерчето (резистори-кондензатори) - настройваш кръговете на макс при силна станция, местиш се на предното стъпало, намаляваш връзката. Така до входа. След като тръгне платката МЧУ-филтър, ограничител-ЧД, откачаш тунерчето и започваш да се занимаваш с неговия тунер. А той може да е разстроен, може да не е бил настроен никога, компонентите му да не са в режим, да няма вход, да няма захр. напрежения или друго ...
По тази методика, в едно друго време, преди много години това съм ползвал дълго за начин за настройка/подстройка на нови ФМ-приемници/. Някой ако каже: "Ама то не става така!" (напр. разбирай: трябват специализирани уреди), то не му вярвам. Става
. (След време допълвам със: "Става, ама "някак си" (разбирай не максималното, което може да се извади от схемата). Но това са подробности в хобито
). А заниманието е забавно и интересно.