Здравейте колеги.
какво направих от получените съвети?
1.Демонтирах главата.
2.Буталото и клапаните се движат без задържане.
3.Демонтирах цилиндъра.Сегментите се движат сбодно в каналите на буталото.Проверих на плътност клапаните /те остават на цилиндъра и са в затворено от пружините състояние/,като налях нафта в изпускателния и смукателния отвор.Всичко бе нормално нямаше пръпуск-
4.Разположих сегментите,така че ключовете им да са на 180о и обратно монтирах цилиндъра.
5.Проверих и регулирах хлабината между повдигачите и клапаните /буталото е в ГМТ в режим сгъстяване/.И за двата клапана по книжката ги дават 0,2мм при мен се получи -0,3мм.Монтирах главата.
6.Проверих абриса на магнета М124Б1 и хлабината 0,35-0,35мм между чукчето и наковалнята.Искрата прескача при разстояние 8-10мм.Магнета има автоматична изпреварваща муфа,която дава предварение 22-24о
7. Проверка на предварението на запалването.
По книжката дават противоречиви данни:
-един път отделяне на контактите на магнета когато буталото е в ГМТ
-други път 6 о преди ГМТ
-в други източници дават 36о или 4-5мм преди ГМТ.
При мен отделянето на контактите е точно когато буталото е в ГМТ???
Прорезите на закрепващия фланец на магнета не могат да дадат такова предварение.
Магнета приема движение от муфа разположена на един вал с регулатора. Тази муфа се закрепва към вала с разцепена втулка и болт и може да се завърта около вала,така че да осигури необходимото предварение. За сега няма да пипам нищо по тази муфа,но започвам да се съмнявам ,че в завода е неправилно монтирана.