Кутията е вече готова
Ще допълня поста с подробности по ремонта на кутията във връзка с питания на колеги.
Както писах преди, по необясними причини всички страни на кутията бяха облицовани с различни по структура и шарки фурнир. така постъпих и аз и залепих от горната страна фурнир какъвто имах. Лепенето извърших с Хелми.
След това използвах следната технология?
1. Обработка повърхността със шкурка 250-300 за да се надраска леко лака.Почистване с влажна кърпа
2. Нанасяне на смивка GUBRA. Изчакване около 2-3 часа да се надигне лака
3. Изстъргване с шпакла на отделената боя
4.Почистване с ацетон и обработка с вълна до отстраняване на лаковото покритие
5.Почистване с ацетон .Обработка с орехов байц за отстраняване на разноцветността. Поради това повърхността се получи по-тъмна и заличава дефектите.
6.Нанасяне с тампон на силно разреден слой яхтен лак с АМБ.
7.След 2 часа обработка с вълна за отстаняване на надигнати от фурнира влакна.
Последващо почистване с кърпа и спрей за прозорци .
8.Повторно нанасяне на втори слой разреден яхтен лак.
9.След 10 минути се обработват повърхностите с памучен тампон, напоен с разредител АМБ.При тази операция се премахват блестящите повърхности с по-висока концентрация на лака,която не е попила в дървесината.
10.Обработка на повърхностите с тиково масло.
Получава се една кадифена мекота и гладкост на повърхностите при опипване с пръсти.
Не се забелязват вече отражения и лъщящи лакови петна.
Отражението на снимките е от използванаа светкавица.
Ще приложа по-късно снимки при дневна светлина.