Бледото копиране може да се получи от неграмотно зареждане. Барабанът трябва да се прибере на тъмно след разглобяване на касетата, защото е светлочувствителен. Поне с касетите на НР е така. Има принтери, които са с отделен от барабана контейнер за тонера, но и притях след първото или най-много второто зареждане барабана се вади, за да се почисти контейнера за остатъчния тонер. Касетите за споменатите НР Р1005 и Р1006 ги презареждам от десетина години, на кофти тонер на съм попадал. А имаше едни китайски барабани, на външен вид повърхността им беше блестящо зелено. Печатаха страхотно! По-добре от оригиналните касети. Сега приказката е за печа на картинки- все пак една платка си е картинка. По едно време бях решил да опитам със сух фоторезист. Е изгърбих се, но свестн шшаблони не можах да получа! Понеже защото в тоя случай трябва негатив, с много голям процент на покритие не се получаваше лътен отпечатък! Ни у дома, ни с 1005, ни с петела, нито в завода. Отидох в един цопи център във Варна, половин час един момък се труди- е не се получи нищо свястно. Наложи се да избирам копиео с най-малко дефекти и да го оправям с маркер. Хубавото беше, че проблемите се получаваха не по границите на тпечатъка, а вътре в плътните полигони. И общо-взето това ме отказа да правя платки. Събраха се много причини и едната беше точно тази. И пак казвам- най-добри шаблони съм правил с петела с оригинални касети на НР. Имаше в завода няколко такива принтера и бях вербувал секретарката да иска изразходваните касети срещу новите
А новите тогава си бяха 100% оригинали! И тонерчето, останало по дъното за шаблони стигаше. Онзи ден рових в един шкаф и намерих две такива касети прибрани.... Дали и кога ще затрябват- само един Бог знае.