Здравейте
Вчера стартирах два пъти двигателя
Получи се някакъв пропуск на масло от долната страна на картера.
При ръчното въртене на маховика забелязах,че при компресия някакви мехурчета се появяват във водата от резервоара за охлаждане.Свалих главата и поставих ново уплътнение след което този проблем изчезна .
Трябваше да сваля двигателя от колесара и установих,че няма уплътенние на капачето за затваряне на кухината на клапаните.От картера през повдигачите на клапаните маслото постъпва в тази кухина и оттам изтича между капачето и корпуса на двигателя.Капачето се притяга с 4 болта М5мм
Измерих топлинната хлабина на клапаните:
всмукателен - 0,07-0,08мм
изпускателен -0,3мм
Направих ново уплътнение и го монтирах с червения силикон.Утре ще заредя картера с масло и ще проверя дали проблема е изчезнал.
Проверих и центровката на запалването -около 20 градуса преди ГМТ.
Пропуснах да спомена,че по препоърка на специалисти за намаляване на октановото число на бензина добавих експериментално газ за осветление в съотношение 1:10.
В Пловдив е дъждовно и чакам да се оправи времето, за да старитрам отново двигателя и да направя така желания от всички клип
Браво , супер е станал !
Смукателния задължително го направи 0.2мм. При това малко разтояние има опастност да остане отворен постояно, може да е грешна регулировката или клапана да се е вкопал ...
Как си го запалил при 20 градуса преди гмт. Реално би трябвало да завърта обратно при палене ако компресията е наред. Направи белези 0 , 5 , 10 ... на магнета и при загрял мотор ги променяй при работещ двигател. Някои магнети променят аванса спрямо оборотите, този такъв ли е , други мотори променят освен дросела и предварението автоматично спрямо товара. Колко е дебела гарнитурата на главата, не ползвай силикон там, графитна или само грес ......
Кухината на клапаните не трябва да е на 100% пълна със масло как е направено при този двигател.
Бензин 95, няма нужда от смес със газ, Рикардо нарочно прави такава голяма по площ горивна камера, при компресия се охлажда горивната смес а това значително наалява детонацията, освен това при ГМТ горивната смес минава към клапаните и над буталото има голяма силно охладена гривна смес (челото на буталото е най натоварено температурно около 300 градуса) снижавайки температурата при компресия той вдига максимално степента на сгъстяване и със това е останал в историята на двг.