Що се отнася до горивото- клапаните изгарят от високооктанов бензин.
Не се заяждам, ама ... колегите които ме познават лично, знаят, че карам ретро-автомобили дори и като ежедневни возила. Бийтъла от 61-ва година навъртя 560К километра... По тази логика би трябвало отдавна да е заминал. Който не вярва = може да заповяда да види на живо има ли му нещо. Същото е със Реното 4 и Шкода 110-рапид, Аво-турист, Балканите, Веспа-та, лодката ...да не ги изреждам. И всичко това върви с бензин от кварталната бензинджийница - евтин и скапан! Глава, и клапани проблеми не са ми правили. Единственото което е било проблем са свещите - когато бензинът е скапан, и центровката неточна - трупат нагар и при един определен момент става забавно: Колата не пали, а когато запали се гаси в бордюра на тротоара на скорост. При добре избрано топлинно число, и читаво охлаждане, няма да има проблем с бензина.
п.п. Някой питаше за автомобила на заден план на снимките: - Не е "Москве" - Боргвард е, немска марка от 50-те, не съществува вече.