Тя мембраната, че е спасяема е видимо, не липсват парчета. Обаче с времето е станала на толкова чуплив пергамент, че свалянето и ваденето на бобината трябва да са много внимателни от, човек с опит.
Относно импрегнанта, той така или иначе ще и промени характеристиките и звученето. То без импрегнант тая няма да мине, ама като се вземе предвид и кърпенето на скъсаното с подлепване а то е много... Накрая звука ще е различен от оригиналния защото масата на мембраната ще е доста по -висока.
В случая най- разумното решение е да се намери подобна мембрана здрава, мисля че по руските говорители от 60-70те имаше доста подобни, Тази като се свали да се измери на грамаж- с кантарче и като се избира новата мембрана освен пасването по размер да се подбере и натъкми грамажа и да е същия...
Естествено може и с чисто нова мембрана/конус и отделно гънка, то не се вижда...
Изправителната лампа RGN 564.
Тя няма отопление, има- катод 2 крака и анод 1 крак и това е. Катода си отоплява, ако не може да го хванеш катода с уреда развърти на други обхвати. Също в възможност да НЕ е прекъснал катода ами спойките в краката да са станали студени. Тоест презапояваш краката с колофон или флюс и мериш пак. Те в краката-това са едни тръбички само, влизат от самия балон жичките на катода и е запълнено с припой.в самия крак. Подновяват се тия спойки с флюс. Или още по добре с ръчна вакум помпа и поялник вадиш стария припой и подаваш нов тинол в крачето с поялника. Ама имай предвид че е доста пипкава процедура и трябва доста бързо да се действа с вакумната помпичка и поялника,
Бакелита - Епоксидна смола и настърган бакелит в същия цвят от някой разклонител щепсел и тн или за оцветител може да ползваш водни боички- естествено без вода ами само сухия кафяв или черен прах добавяш към смолата...