Съжалявам, че не е станало ясно. Постарах се, но явно недостатъчно. Почвам отначало :-)
Алармата е стандартна автомобилна. Обучих я да работи с ключа на колата ми. Целта е да мога от разстояние да я активирам и деактивирам. Сирената се задейства при няколко различни условия. Шокдатчик (няма наличен и не мисля да се занимавам), подаване на минус към зеления кабел (това съответства на отваряне на врата, багажник или преден капак), подаване на + към синия кабел. Нужно е да се изпълни само едно от трите условията, за да стартира сирената.
Чувствителният датчик ще бъде ПИР датчикът, който е стандартен аналогов. При липса на движение релето на ПИР датчика е затворено, при движение - отворено.
За активация на сирената мисля да използвам зеления кабел на алармата. Съответно ми е нужен минус, когато ПИР датчикът отчете движение, за да може алармата да включи сирената. И е важно това да стане по възможно най-икономичния от гледна точка на консумацията начин. Но съм отворен към всякакви идеи!
Иначе, origo, напълно си прав. Може никой да не чуе, но обикновените кокошкари ще се уплашат. А и това ще е само първата стъпка :-)
Качвам снимки на ПИР датчика, на алармата и на стандартната й схема за свързване.