Че си хай-фясал и те е хванала аудиофилията спор няма. Но от известно време сме установили факта че имаш слух така, че това явление дето наблюдаваш не е напълно имагинарно и от фенщина.
На вид е трепач с кожата сигурно много му отива на дървото на кутията.
Как я изряза тая кожа толкова точно с крива ножица или на някакъв спецялен уред?
Един съвет като описаваш звук ползвай си свои думички, по-разбираемо е от масовия жаргон...
Има 2 момента които трябва да съобразиш, за да разбереш от къде идва това подобрение:
Дебелина на подложката- као е занчително по дебела или по тънка от старата подложка , променяш ъгъла на иглата спрямо плочата леекичо- това може да тестваш ако сложиш и старата подложка под новата и слухтиш дали има още по-голяма промяна
Свойството на кожата да изолира от вибрации, не знам какво е чесно казано- от задната страна сигурно е необработена-мека. Та при това положение може да пробваш с един дебел плат Тепих -се казва има вълнен и от изкъствени валкна някви, В общи линии много добре изолира вибрационно, и ако тука е скрита лимонката с тепиха още повече ще те кефи звука, НО и Това е голямо "НО". Щом чак на платера трябва да изолираш се замисли за
- нови крака на грамофона от тепих, гума, корк конуси или просто фабрични грамофонни крака, щото от някъде влизат вибрации.
- От друга страна ти не живееш на гредоред и да слушаш когато точно трамвая минава около сградата и я тресе ... Та Може да се замислиш- дали гумените тампони на мотора не са се втвърдили прекалено много с времето и да не си изпълняват функциите, Тогава следва изработка на нови тампони от мека гума и пак тестване без и със кожата.