За по-добър звук заглушаващия превключвател по-добре изобщо да не го ползваш. Кабелите от рамото директно на риаа коректора. Премахваш един контакт по пътя на сигнала.Ако пък решиш да си го оставиш почисти внимателно контактните пластинки с гума за триене на молив от окиси и патина- всичко пада и остава идеално чисто
Това че прекъсвача не спира звука точно в края на плочата а излизаш в празното е нормално, не всички плочи завършват на точно едно и също място, даже е препоръчително малко да излизаш от записа накрая щото при някои ако изключва прекалено рано няма да си чуваш до края последната песен което е проблем.
От механична гледна точка, момента на връщане на рамото при някои грамофони се настройва, но след като не влизаш в затворения кръг където си върти до безкрайност значи механиката е ок и няма нужда нищо да пипаш по нея. Е ако искаш пипай, в сервизното на предишния или следващия модел е описано къде са ти настройките та може да се забавляваш ама за мен това работи в границите на абсолютно нормалното.
Личната ми препоръка тия настройки за излизане и влизане са доста тегави и трябва за всеки опит да сваляш платера и да обръщаш за да пипаш по механиката, много лесно може на 10-20 то обръщане да забвариш да извадиш платера и да потрошиш рамото или иглата, предполагам точно по тоя начин са му потрошили рамото- платера е паднал върху него... Та не се занимавай. Щом захапва началото, свири до край и връща- това е работеща перфектно механика, няколкото пуканки накрая не са пробле и като натрупаш плочи ще видиш че варира дължината.
С тоя малък платер дето не подпира цялата плоча отдолу по-скоро се замисли къде на струг могат да ти изработят една тежест-клампа от месинг, че фабричните са скъпи...