Ако има прекъсване на клемите на трафа- това поне лесно се хваща с подръпване проводника от макарата и не налага в повечето случаи пренавиване, само окастряне на макарата и внимателно запояване.
Поради тая причина е много лесно при такива проблеми да подновиш спойките на трафа с флюс преди да го сваляш дърпаш и тн, пък ако закачи, един пробелм по-малко.
Усилени до края лампови трафове съм тормозил с часове, без товар във вторичната и без никакъв проблем. Виж ако обаче има лампа, която да е проблемна и анодния и ток отиде в небето, много над спецификациите, трафа си заминава хипер бързо.
В тая схема Крайните лампи нищо не им ограничава анодния ток, директно закатодени, само един резистор в решетката ... Изглежда ми Лампата да е дефектирала и след нея траф-а. ПРинципно ако тока и е много повишен ще свети по-силно даже анода ще се зачерви, което трудно се вижда с черната боя на балона на 6п6с. Ама все пак ще свети доста по силно. Новалните при такива условия горят за минути, пукат се баллони, заминава отоплението също итн... При Окталните обаче, не е така издържат много повече на тормоз, абе само и мерни анодния ток на тая лампа, като загрее хубаво и ще стане ясно там залагам, че има гооолям проблем, да не се налага да пренавиваш после пак трансформатора
Резистора дето влиза на средната точка на първичната на изходния траф, Р51, нарисуван е в захранването, може и него да го провериш дали не е загубил съпротивление, почернял и тн, щото ако съм прав , бая мощност е минала през него...