Пак се намесвам. И аз съм чувал за накисвне, варене, но не съм пробвал от страх да не стане по-лошо. То ако съм сигурен, че после ще може някак да се изработи наново да съм пробвал.
Колега lz2xl, по реда на снимките, опушената пластмаса е най-малкия проблем. Игра със шкурката, пък е и отвътре, та не трябва да се притесняваме за естетиката. Но, като гледам картинките, доколкото се вижда, най-зле е фрикциона вдясно м/у маховика и изтеглящия куплунг. Там май направо липсва част от периферията на бандажа? Дори и да се подаде на струговане диаметъра ще падне толкова, че механиката едва ли ще поеме тази разлика, дори да има някаква възможност за регулиране. Тук бих казал да се обърнеш към колегата NHB, пък и доколкото разбирам сте си градски?
Пък и за да сме точни, според мен, най-добре такива повърхностни вдлъбнатини, вкоравявания и др. най-добре се оправят на "кръгъл шлайф". Правил съм го навремето, когато имах достъп до такива машини. В нашия случай това се отнася най-вече до корковия фрикцион, тук струговането е опасно, най-много да се пробва леко на високи обороти с шкурката.
И в заключение, не е панацея, но много помага финалното обработване със спрей за принтери, факсове и др., какъвто показвам долу на снимката.
А относно моторчето, се сещам, че в последния ми случай с Национала, неговия също се "мъчеше", но след разглобяването, почистване и смазване на втулките всичко се оправи. Годините си бяха казли думата относно смазката, но за сметка на това колекторчето и контактите бяха почти перфектни, явно не беше много работил навремето..