целта оправдава средствата. въпроса е каква е целта
например куриерската фирма спийди вече оперира из софия и със електрически рено канго, но това са автомобили никога не излизащи от града.
да си направя електромобил за гъдела? добре, а после какво да го правя? става за ходене на пазар, за друго не се сещам. не ми трябва. докато не се развие мрежа от "бензиностанции" където да се сменят унифицирани батерийни пакети със заредени такива идеята няма бъдеще.
играта с оловни акумулатори е обречена, невероятно некачествени са, преди половин година си купих тягов "банер" за кемпъра, от заявени 90ач капацитет я има 60 я не. нарочно отбягвам да му направя тестов цикъл, за да не влизам в схемата да се разправям с гаранции. колкото работи - толкова, боклук пълен.
и какво да го правя електромобила? вместо на петролни компании да робувам на производители на батерии.... "не е използвана правилно...", "не е използвана по предназначение..."
за съжаление това е реалността. все още ми седи в мазето акумулатор, ползван година на голф количка, просто е унищожен. да давам над 1000 лева годишно за акумулатори не е оферта за мен, мислете ме за консерва, но на тоя етап от развитие на човечеството петролът няма свестна алтернатива за масово ползване.
всички сме роби на монополистите по собствено желание. вместо електромобил направете си соларен парк на покрива и се откачете от монополиста чез
е на никой не му стиска, скъпо е, понякога е облачно, е да ама това е реалността
че в бъдеще ще има електромобили съм сигурен, но това ще стане когато поредния монополист инвестира милиарди в зарядни станций, така че да превърне електромобилите в използваемо превозно средство от масовия ползвател. а болшинството от нас ще си останем това което сме в момента - юзъри
защото така е най удобно
успех