Не имаше предвид че тази конструкция изобщо не е подходяща! Това е абсолютно АБСУРДНА идея с магнитите. Просто я забрави, изобщо не е там истината, всичко което можеш да направиш е да поставиш електромотор. Но по мое скромно мнение скоростната кутия трябва да се махне, в нея има много загуби, макар че облекчава много режима на електромотора. За мен истината е в колекторен електромотор с импулсно управление, и задължително регенериране на енергията при спиране, което ще наложи и наличието на суперкондензатор където да се съхрани бързо голямото количество енергия при спиране за кратко време, и после постепенно да се върне в батерията. Като цяло ДВГ не е с толкова ниско КПД, достига 25 - 35 процента при различните двигатели, не забравяйте че почти цялата електроенергия която използваме се получава от топлинна енергия чрез парни машини с максимално КПД 31%. Така че просто енергията съдържаща се в горивата, енергията на ядрения разпад и т.н. е топлинна, а тя не се превръща лесно в какъвто и да било друг вид енергия. Електроенергията вече е друга работа, тя е много по-ценна точно заради лесното и ефективно превръщане в различни други видове енергия, но електроенергията не пада от небето, нито от някъде другаде, единствено във ВЕЦ електроенергията не се получава от топлина, но погледнато в макро мащаб един ВЕЦ е в същност слънчева централа, която съотнесена към площта и попадащата слънчева енергия също е с много ниско КПД.