Ако имахме повече информация за този компютър, щеше да ни е по лесно да помогнем. Много е вероятно компютърът да си работи прекрасно на бордовото напрежение на автомобила и без стабилизатор. Ако има строго изискване за стабилно напрежение трябва да се използва стабилизатор с малък пад върху регулиращия елемент (тип LDO) или импулсно захранване.
Ето пример за такъв стабилизатор:https://store.comet.bg/Catalogue/Product/16983/
Ще свърши работа сигурно това за лаптопа дето ми го показахте , не знаех че има такива "големи"
изглежда обещаващо
компютъра е HP T5730 ето тук повече инфо ...
http://www.parkytowers.me.uk/thin/hp/t5730/ и ще е свързн към дисплей 7" с тъч скрийн , който днес се мъчих да напъхам в таблото си , но ще го завърша утре сигурно , не ми стигнаха "материалите" (пластмаса)
другия вариант е да го свържа към лаптопа си .... асус еее 900 (или въобще да не го използвам а да си бъда само с лаптопа ..) който също е на 12 волта , но там има и баетрия и може да поеме времето когато не се зарежда , имам "зарядно" за кола , но то има пад на напрежението примерно 1 волт ( с lm317 е вътре ...) и при вход 12 волта , дава 11 .... а те изглежда не са достатъчни за HP T5730 да върви ....
малко почнах да съжелявам че са на 12 волта ... ако бяха на 19 , има стотици повишаващи модули ... "степ ъп"
въобще идеята за това "carpc" бе да бъде с OrangePi ... което е ARM базиран компютър (примерно подобно на Raspberry Pi) .... но там не нещата не можаха да се инсталират както аз искам .... и си казах че сега ще сложа сигурното .... което върви , а по-нататъка ще настройвам Оринджа ...
сега като се ровех намерих един понижаващ модул на който пишат че има разлика 0.5 (или 0.3в)
https://goo.gl/yedCNB (сигурно има много такива де , но аз този го видях )
измерих си акумулатора ... 12.3 - 12.4 .... като запаля скача до 14.5 , така че може би и той да стане ?
P.S. като казвам че ми е спешно имах предвид до няколко дни ... 5-6 ... (и няма да мога да дочакам модул от братски Китай)