Моята защита със запалката я направих само защото случайно открих че ако бушона на скоростния лост се извади, колата не пали и от това което се появява на екрана не е ясно защо. Исках да прекъсвам нещо което не е много опасно ако се случи в движение. Ако това стане, при мен автоматика просто минава на свободна. Това не е 100% безопасно, но поне двигателя не изгасва и хидравликата на волана и спирачките не изчезва.
Използвах реле (не точно това от диаграмата по-долу) за да прекъсна захранването на скоростния лост когато запалката не е вкарана. Релето харчи само 10 милиампера, така че няма шанс запалката да се нагрее и да се извади от толкова малък ток.
Когато че опитам да запаля без да съм натиснал запалката, което между другото става много често, се записва грешка, но тя не е с висок приоритет и не святка лампата за чек-енджин. Святка само ако извадя запалката в движение и автоматика мине на свободна. Също за мен грешките не са проблем, тъй като съм инсталирам афтър-маркет компютър в таблото (
ColorMFA), който ми позволява да ги чета и трия в движение.
Като заключение ще кажа че само една такава защита в никакъв случай не е достатъчна ако нещата се вземат на сериозно. Трябва да са няколко, да са различни, да работят независимо и заедно. Пренаредена или преместена диагностична букса също е нещо което е добра идея да се направи.