По снимките до колкото се вижда, вероятно става въпрос за превключване на намотките в вторичната страна на трафа. Може би, трябва да се измери. Иначе по надписите на панела ако се вярва има 7 напрежения на изхода които се превключват. Първо трябва това да уточниш. Измери трафа и виж къде първична къде вторична. На времето имаше варианти на зарядни със превключване на първичната намотка на трафа. От снимките не се вижда къде е по дебелата жица на трафа, там е и вторичната. После нищо сложно, има един грец за изправител и няколко електролита. Волтметъра се свързва на изхода. Копчето дето е от 0-4 ако превключва тока то там най вероятно се превключва нещо в първичната на трафа резистори или намотки. А другото да са изходни напрежения на трафа. 0-30В. Но това са само предположения. Може използваната кутия да е от някакво друго устройство и надписите да нямат много общо с това зарядно. Та дай малко повече данни и по подробни снимки да видим как е било направено. По принцип по онова време зарядните бяха на 6В, 12В, и 24В. Трабантите на 6В, другите коли на 12В и камионите на 24В. Нямало е нужда от други напрежения масово за заряд. Те малките акумулаторчета кога навлязоха за масова употреба? То апаратура нямаше де, един танзистор струваше 3.50 на млад техник.