И това го има. Има и много които искат да карат без ремонти (важи и за западните коли, като му се счупи нещо е боклук колата автоматично). Проблемите със накрайниците и тампоните например често от калпави части, важи и за ремонтните комплекти по спирачките.Което се е уцелило читаво не е създавало проблеми(например буталата на 21412когато смених с разградски, след 150000км отварях за гарнитура така си не бяха мръднали ризите,нито имаше нагари нито гореше масло)
За ръчната си трябва и настройка,не само да цопнеш накладките и готово. А какви двигатели съм виждал с 1 пръст нагар и клей не можеш да видиш пружините на клапаните и гайките на главата, как да деяни това нещо.. Дали му е сменяно масло според вас. На нашия така си беше бял двигателя отвътре.
Особенно в последно време много менте части. Колата не е виновна,че им слагаш калпави части и не се обслужва навреме и правилно.
Имаха си типични болежки.
За всичките години със осмака сме нямали такива ядове, че да идват да ни прибират други. С 21412 когато се сцепи касетата на диференциала и падна полуоската са ни теглили.
От както съм взел книжка и почнах да го карам, винаги съм го подържал на ниво,но просто позагни на кофти места и не си струваше играта...
Така ме е яд още за един 407 до нашия блок на 50 000км го продадоха за 150 лв.. Преди 2 години. Даже не съм знаел, че в тоя гараж има кола... Взе го един тъпанар, нито го кара нито го продава така си седи в една трева и е почнал да се поразнибитва. А можеше да е в движение сега...