В домашни условия е много трудно да се изработи такова колело. Силно ме съмнява, че като натиснеш остатъците в пластелина, после ще можеш да ги извадиш, без да го повредиш. Освен това, необходимо е смолата да бъде с много нисък вискозитет, за да може да запълни добре формата на зъбите. В противен случай крайно вероятно е зъбите да бъдат заоблени, а не остри, при това се намалява допирната им площ със зъбите на другите колела, и тъй като смолата е по-твърда от пластмасата, рискуваш да ги изрониш и тях. Не виждам също как ще разположиш точно дупката за оста, при тези размери на колелото дори отклонение от 0,2мм е недопустимо. Може и да греша, нека Пичагата сподели дали е правил зъбни колела по описания начин и с какво качество са. А що се отнася до частта с малък диаметър, дето си намерил, че трябва да е с 20 зъба, то тук този метод вече е неприложим, тъй като оригиналното колело там е силно надробено. Относно зъботехника - зъбите, с които той се занимава, са малко по-различни от зъбите на зъбните колела
, поради това не съм убеден, че има необходимия опит за изработката на такова колело. Пак не е ясно как ще стане частта с 20 зъба. Тук вероятността да се получи е малко по-голяма, отколкото ако пробваш сам да си направиш, но шансът да не стане поне според мене е все още недопустимо висок. Зъбно колело с такива размери допуска отклонение не повече от 0,1мм, в противен случай рискуваш да се изронят зъбните колела, с които то контактува, да блокира целият механизъм, да изгори моторчето и т.н. и проблемът се задълбочава. Моят съвет е, ако не намериш подходящо колело, да занесеш счупеното заедно с целия механизъм на опитен майстор-стругар, така че той да направи необходимите измервания и да изработи точно такова, каквото трябва.