По схемата. Като цяло изглежда да има пропуски. По принцип, ако е монтирано реле на 12V, няма как да се задейства. При положение, че се ползва 5,1V за захранване на таймера. Трябва да е направено както следва. Бобината да се командва от изхода - 3 извод. А рид ампулата да е отделена от 3 извод. Идеята е релето, когато се задейства, рид ампулата от 4 извод да подаде захранване към триака. Да стане развързване от чипа. Масово тези ИС 555 работят по електроники на 12V. Какво трябва да се направи. Изважда се релето от платката, и да се тества от външно захранване при колко волта залепя стабилно рид ампулата. Но като го гледам по габарит може да е на 12V. Схемата на таймера по разположения на елементите иглежда добре.
Другия тест който трябва да се направи, понеже сега е объркана. Силовата част с триака да се тества отделно. Резистора R6 остава свързан само към триака. Каква стойност е сега?
После като се останови на колко волта е релето. Да предположим на 12V, от захранването на свободния край на резистора се подава захранването от 12V. В последствие това ще дойде от рид ампулата. Или с две думи. Рид ампулата ще подаде от 12V на гейта на триака. По документация за триака, на гейта се подава мах. 80ma и 3V. За нормално командване на гейта се избира тока да бъде 10-15ma. Това се установява с резистора R6. От вторичното 22V сега на трансформатора, след като се задейства триака, или нагревателя започне да нагрява, да се измери колко волта ще се получи изправено след греца на електролитния кондензатор 220mf. Сега има измерено 28V. Моторчето няма участие за това измерване, то си е отделно. Какъвто и пад да има е преди изключвателя.