Не съм се занимавал с аларми и ми попадна някаква стара марка BG-2L, която искам да ремонтирам. Тя може и да си работи, но не съм я включвал още. Няма информация за нея в интернет.
На основната платка няма клеми TAMPER, както има на датчиците и предполагам, че трябва да се свържат последователно на N.C. и С във всеки датчик. Сигурно могат да останат несвързани или по-скоро окъсени вътре в датчика. TAMPER следи за целостта на линията към датчиците.
SIR – вероятно управлява външна сирена
CTR – вероятно за управление на външно устройство, например дайлер
Проблемът ми механичният ключ – не знам за какво служи? Има и скъсани кабели към него, както се вижда на снимката. Свързването му, предполагам, е към съответните обозначени клеми: GND, 12 V и AP ( не знам какво означава това съкращение и за какво служи входът).
Изходите NC и NO от ключа, към съответните изводи на платката NC и NO ли се свързват или последователно през N.C. и С на датчиците?
Преди да започна да ги свързвам и пробвам хаотично, някой може ли да подскаже :- )