Бях поставил PILOT S 105 защото нямаше никакви данни за PILOT 105.Друг момент-в този първи пост аз писах че съм го видял набързо и основното-кутията не е оригинална а правена от некадърен нашенец само да се наместят чарковете някъде и да се наподоби работещо радио.Това е втори случай на подобно издевателство-първия съм описал преди време и става въпрос за ФИЛИПС 510. Той беше работен от човек, известен във Велико Търново като най-великия.Беше си написал името на две-три места ,не съм ги изтривал, оправих циганиите му.Драган го видя след като бях го завършил,пуснал съм тук някъде снимки преди и след ,всеки може да ги види. Поне още двама освен мен знаят името му,няма да го пиша.След като открих и прегледах поне пет американски сайта плюс радиомузея установих както и написах-от 103 до 106 са еднакви по лампов състав, различни по вълнови обхвати.105L е с BROADCAST и HIGH BAND,в килохерци от 150 до 1600. Другите модели имат средни и къси вълни. Последно което установих 105L и 103В са като еднояйчни близнаци-говорители,трафове,скали и елементи под шасито. Може да се види в музея (103В).Моят има сменени три кондензатора и монтаж около EBF2,която работи вместо 75. Подразниха ме писания на колеги за самоделки и че "това дефакто е само едно шаси".На колегата Божков искам да припомня че има апарати за които много колеги хълцат, те нямат даже шаси а само една бакелитена кутия.Много от апаратите които имам са идвали при мен само на една шперплатова основа,поне два -три Телефункена са били само с една страна.За отлепен и липсващ фурнир не ми се споменава даже. Искам да ви припомня кой е направил най-мащабните рестврации на бакелитени кутии-показал съм ги още във вече несъществуващия форум на егоиста.Искам да ви уверя че работата в дърводелницата ми доставя толкова удоволствие, колкото и на бюрото.Между впрочем всички апарати от тези модели които видях са със шасита с оригиналните си покрития, без пребоядисване и без WIMA,аз предпочитам също тази тактика.Без Хомункулуси.