Забравих да пиша че агрегата върти и 10 перки от воден радиатор на кола. Е къв да е агрегата оргинална китайска Honda, като въртиш бавно вала и се чува как се изсъсква компресията през клапаните, на ротора колектора не е меден ми някви жълти ламаринки са запресовали, статорната намотка е с жица за не повече от 500-800 вата, за толкова пари е чудесно. Освен това AVR-то следи само едната фаза и ако я натовариш нея горе долу бива, обаче другите напрежението фърка много, ако натовариш другите две пада доо 190 волта, а на мен вентилаторите се включват на термореле и ту тръгват ту спират, няма как да регулирам натоварването равномерно по фазите.
Ся ще опъна още кабел за натоваря и другата фаза да видим ко ше стани, а дано ама надали.