Това, което установих, е, че има токоограничители, които изключват ел мотора. Без значение дали е в горна крайна позиция или долна крайна позиция. Благодарение на това измислих проста схема, с която прозорците да се затварят автоматично, след като заключа колата. Модулът на централното след заключване дава минус за 30 секунди. С него задействам едно реле, което на свой ред задейства две други. Те подават плюс на оригиналния модул за контрол на ел стъклата, вдигат се и щом стигнат крайна точка, се задействат токоограничителите. Направих системата така, че да мога да я включвам и изключвам лесно, защото през зимата не ми е необходима цялата галимация.
Със сигурност е въпрос на свикване това с качването на прозореца и задържането на бутона. Сигурно още месец и ще съм забравил за това. Просто ми стана интересно каква е логиката надолу да става автоматично, а нагоре - не. Дали не е от съображения за безопасност. Да не вземеш да се защипеш със стъклата.
Иначе джипката ме кефи много. Като ученик си мечтаех за такава :-) Радвам се, че и в нашия форум има фенове на такива машини!