Повечето стабилизатори, поради естеството си, изискват една минимална разлика между входното и изходното напрежение, за да работят нормално. Например линейните 78ХХ, 79ХХ, 317, 337 и т.н. искат ПОНЕ 2 волта по-високо на входа, от колкото ще му търсите на изхода. Това напежение служи за ЗАХРАНВАЩО на вътрешния източник на ток на стабилизатора. Много от импулсните, освен ако не са с двоен buck-boost режим (едновременно повишаващ и понижаващ регулатор), също искат някаква малка разлика, но като цяло е рядко под 2 волта. Т.е. в 99% от случаите за 12 на изхода трябват 14-16 на входа. Не е чудно, че в колата не става.
Няма нужда да изучавате импулсните захранвания, те са непроста задача. Но поне малко почетете елементарните основи на стабилизацията. Така ще си спестим време, средства и излишни повтаряния.